Friday, 15 November 2013

Dubai'ye doğru...

Valize eşyalarımı tıkıştırdım. Yarın Dubai'ye taşınıyorum. "Nasıl hissediyorsun Duygu?" sorusuna tam olarak nasıl cevap vereceğimi bilemiyorum.

İçimden geçenler:
"Değişiklik iyidir" 
"Belirsizlik beni ayık tutar"
"Duygu put salla gitsin mode on"
"Özleyeceğim insanlardan başka hayatta pek bir şeyim yok"
"Deli miyim ben?"
"Çok mu abartıyorum?"
"Her şey güzel olacak"
"Her şey güzel olacak değil mi ya?"
"Bu valizleri nasıl taşıyacağım?"
"Her işte bir hayır vardır"
"Offf"
"Oley gidiyorum"
"Kaçmak istiyordum ama çok da gerek kalmadı aslında"
"Fotoğraf makinemin pili nerede?"
"Dubai'den nerelere gidebilirim acaba?"
"Yarın denize girebilirim"
"Ya ben bu insanları gerçekten çok özleyeceğim"
"Uyumalıyım artık"

Benim için önemli olan herhangi bir şeyi terk ederken hep bunu mırıldanıyorum. Yine öyle yapayım. Bir sonraki yazım da habibi habibii yallah şeklinde olacak büyük ihtimalle, hazırlayın kendinizi.










1 comment:

  1. "Ya biz bu insanlar gerçekten seni çok özleyeceğiz"
    İyi Yolculuklar,her şey gönlünce olsun Habibi :)

    ReplyDelete